Voor de notaris biedt ATEP de volgende voordelen
- Meer opdrachten
De tool brengt duidelijk de voordelen en het belang van een goed en actueel (levens)testament in beeld. Het verstrekken van een uitgebreid gespreksverslag geeft uw klant de mogelijkheid om het gehele gesprek terug te lezen. Deze extra duidelijkheid draagt bij aan eerdere besluitvorming over het laten opstellen van (levens)testamenten. - Hogere omzet per opdracht
U biedt met het verstrekken van het gespreksverslag een extra service aan. Klanten waarderen dit en zijn bereid hiervoor extra te betalen. - Tijdbesparing
ATEP geeft u de mogelijkheid efficiënter om te gaan met uw tijd. Met het automatisch genereerde werkverslag kan uw notarieel medewerker direct de gewenste aktes opstellen. U hoeft hier zelf niets meer voor te doen. De structuur en ondersteuning van ATEP maakt het mogelijk om het eerste gesprek met klanten door uw medewerkers te laten verrichten. Het gespreksverslag zorgt ervoor dat uw klanten minder vragen hebben over de notariële aktes. - Onderscheidend
Met het gebruik van ATEP onderscheidt u zich van andere beroepsbeoefenaren en maakt u het gebruik van tussenpersonen door potentiële klanten overbodig. De omzet van een tussenpersoon wordt weer uw omzet. - Grotere belehrung en minder aansprakelijkheid
Met het gebruik van ATEP en het verstrekken van de gespreksverslagen vergroot u uw belehrung en vermindert u uw aansprakelijkheid. - Ondersteuning
ATEP biedt u en uw medewerkers ondersteuning tijdens het adviesgesprek en maak het erfrecht voor uw klant eenvoudig en begrijpelijk. - Extra omzet in de toekomst
In het gespreksverslag staan ook testamentaire clausules aangegeven die uw klant nu niet wenselijk acht. Wanneer de persoonlijke situatie van uw klant in de toekomst verandert zal uw klant bij het opnieuw lezen van het gespreksverslag eerder bij u terugkomen voor gewenste aanpassingen. - Lage abonnementskosten
De kosten voor het gebruik van de adviestool heeft u met één nieuwe klant of met het verstrekken van slechts twee gespreksverslagen al terugverdiend.
Voor de adviseur biedt ATEP de volgende voordelen
- Uitbreiding dienstverlening
De tool biedt de mogelijkheid om bestaande en potentiële klanten te voorzien van nieuwe adviezen over de noodzaak van (levens)testamenten. - Omzetverhogend
De automatische gegenereerde gespreksverslagen kunnen separaat van de advieskosten aan de klant gefactureerd worden. - Tijdsbesparing
De intuïtieve tool zorgt voor een lagere tijdsbesteding van de adviseur. - Efficiënt
Het stappenplan in de tool volgt een gestandaardiseerd werkproces voor de adviseur. Op deze manier worden geen belangrijke testamentaire clausules overgeslagen. - Onderscheidend
De visuele ondersteuning en het verstrekken van een gespreksverslag zorgen voor een uniek aanbod bij de advisering over (levens)testamenten. - Proactief
De Module Klantwerving zorgt ervoor dat u uw klanten tijdig op de noodzaak van een goed (levens)testament wijst. - Ondersteunend
ATEP biedt u ondersteuning tijdens het adviesgesprek en maak het erfrecht voor de klant eenvoudig en begrijpelijk - Voordelig
Lage abonnementskosten
Voor uw klant biedt ATEP de volgende voordelen
- Inzicht
De persoonlijke situatie van uw klant wordt goed en inzichtelijk in beeld gebracht. Het wordt voor uw klant in één oogopslag duidelijk hoe het wettelijk erfrecht uitwerkt op zijn of haar persoonlijke situatie. Direct inzicht in de te betalen erfbelasting. - Duidelijkheid en ondersteuning
Alle testamentaire mogelijkheden behorende bij de persoonlijke situatie van uw klant worden aangeboden. Berekeningen, diagrammen en andere afbeeldingen helpen uw klant een gefundeerde keuze te maken en om een testamentaire clausule te begrijpen. - Zekerheid
De software denkt mee met de adviseur, dit geeft uw klant extra zekerheid dat geen zaken onbesproken blijven. De visuele ondersteuning bij de uitleg van clausule geeft uw klant de zekerheid dat zij een voor hun juiste keuze maken. - Geruststelling
Het verstrekken van een gespreksverslag, geeft uw klant de tijd om in alle rust beslissingen te nemen. - Overleg
Het verstrekken van een gespreksverslag, maakt het voor uw klant mogelijk om zaken te bespreken en te overleggen met dierbaren/vertrouwenspersonen - Gemak en ondersteuning
Het gespreksverslag is niet geschreven in notarieel taalgebruik. Het gespreksverslag helpt uw klant nu en in de toekomst om de notariële akte te begrijpen
Huisstijlkleur en bedrijfslogo.
Uw bedrijfsnaam in de URL.
Een bekend en vertrouwd karakter.